« מרץ 2024 »
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

בואו להיות חברים של Night Out בפייסבוק

 

חברים שלנו ברשת:

מסיבות טראנס וטבע

Trance Festivals and Raves

 

החתול והכלב

חושבים שזה אירוע מגניב ? תנו

מועדון החתול והכלב

  • איפה:  רחוב קרליבך 23, תל אביב
  • פרטי יצירת קשר: 

    03-5405668

וקצת יותר לעומק :

מועדון החתול והכלב


כבר בירידה במדרגות של מועדון החתול והכלב אפשר להרגיש את האדרנלין עולה וקטעי השירה שכתובים על הקיר לא מצליחים להרגיע. מאייטיז ועד להאוס, בכל יום בשבוע תוכלו לפגוש במועדון את הקהל הכי נוצץ של תל אביב. מסלבס מוכרים ועד לאושיות שאי אפשר בלעדיהן באף מסיבה מגניבה, המועדון של אדם הורוביץ ודוד טור, מהאנשים הכי נכונים בחיי הלילה של תל אביב, אלו שמכתיבים את הקצב ואת הטרנדים החמים כבר המון המון זמן, מארח בכל שבוע את הליינים הכי איכותיים בעיר.


הקהל של החתול והכלב הוא לא רק אנשי ברנז'ה, סלבס והיפסטרים שחושבים שהם סלבס, אלא כל מי שאוהב מוזיקה טובה שמגיעה מהדי.ג'ייז הכי טובים בתל אביב. המועדון מארח באופן קבוע גם די.ג'יי בינלאומיים ועורך מסיבות נושא במסגרת ליינים מתחלפים.


אסור לשכוח שמתוקף תפקידו כמועדון החם והטרנדי ביותר בתל אביב בשנים האחרונות מועדון החתול והכלב הוא מועדון נחשק כמעט בכל לילה בשבוע ולכן מומלץ להתארגן מראש על כניסה למקום. בסופי השבוע כדאי לוותר על ספונטניות וליצור קשר מראש עם היחצנים ומנהלי הליינים שהם בעצם אושיות בליינות מוכרות בתל אביב, אחרת תמצאו את עצמכם מחכים בתור ארוך שנמשך לאורך כל רחוב קרליבך ובסוף הלילה תגלו שאתם עדיין מחכים בתור.


מועדון החתול והכלב מספק בידור מעושן, נוצץ, איכותי והכי כיפי בעולם לכל מי שמצליח להיכנס אליו ולכן המאמץ משתלם בהחלט – מה גם שבתקופה האחרונה הסלקציה במקום מקלה גם על מי שהוא לא פליט ריאליטי. אל תוותרו על המאמץ להיכנס פנימה לפחות פעם אחת ואנחנו מבטיחים לכם שתתמכרו. 
מועדון החתול והכלב הוא מועדון שמתאים למי שבאמת אוהב לבלות, לרקוד, לשמוע מוזיקה מעולה ולהיפגש עם כל האנשים הכי מעניינים בתל אביב.

חושבים שזה אירוע מגניב ? תנו

חוגג יום הולדת או אירוע

רוצה לסגור שולחן?

קליק פה >>