« מרץ 2024 »
א' ב' ג' ד' ה' ו' ש'
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

בואו להיות חברים של Night Out בפייסבוק

 

חברים שלנו ברשת:

מסיבות טראנס וטבע

Trance Festivals and Raves

 

מועדון הברקפאסט

חושבים שזה אירוע מגניב ? תנו

מועדון הברקפסט - Breakfast

  • איפה:  שד' רוטשילד 6,תל אביב
  • פרטי יצירת קשר: 

    054-7777997

וקצת יותר לעומק :

מועדון הברקפסט - Breakfast


קשה לסקור את זירת חיי הלילה של תל אביב בלי להזכיר את הברקפסט. סלבס של הרגע וגם אושיות תרבות שנדמה כאילו התחבאו במועדון הזה מאז תחילת שנות האלפיים, תחושה של היפסטריות עם תחכום של שדרות רוטשילד, מוזיקה של מיטב הדי.ג'ייז בעולם ואווירה אפלולית שמזכירה דווקא את מועדוני הרוק של שנות התשעים.


המועדון שנפתח על שדרות רוטשילד לפני מספר שנים הפך מהר מאד למקום שבו כולם רוצים להיות ולהיראות. כתוצאה מכך קשה בדרך כלל להיכנס פנימה, בעיקר בסופי שבוע עמוסים. למתעקשים שהצליחו לחמוק פנימה, יתגלה מקום באווירה ניו יורקית, עם מוזיקה מתחלפת מדי יום, מסיבות לפי נושא ותחושה אמיתית של חיי לילה תל אביביים.


הסיפורים, חלקם סליזיים, שקשורים למועדון הברקפסט רק מוסיפים לתחושה שמדובר במועדון שמייצג את כל מה שתל אביבי באמת. שיחות נפש על הבר, מוזיקה מעולה שמתחלפת לפי הטון בעיר, מיטב האושיות התל אביביות המובילות בסצנת חיי הלילה, אוכל טוב ושתייה משובחת.
חשוב לציין שהסלקציה בברקפסט, שאפילו הייתה לא פעם ולא פעמיים נושא חדשותי לא נעים בכלל, היא לא חמורה כמו שזה נראה. לאחר כמה סיפורים לא נעימים נדמה שבזמן האחרון קל יותר לחדור את הסלקציה ולבלות במועדון ממש כמו הסלבס שגודשים אותו במהלך סופי השבוע. זהו המקום היחידי שבו יכולים לבלות יחד פליטי ריאליטי, כוכבי רוק, עורכי עיתונים, מסעדנים ומוכרים בחנויות בגדים בשנקין וגם אתם!


ממש כמו בניו יורק, לונדון או מיאמי, גם תל אביב  שלנו מיוצגת בסצנת הדאנס ברים המתוחכמים בזכות הברקפסט, שעושה כבוד למועדונים הקלאסיים של שנות השמונים והתשעים. אי אפשר להיות חובב חיי לילה ולא לחכות עד שעות הברקפסט בברקפסט, לפחות פעם אחת בחיים.

חושבים שזה אירוע מגניב ? תנו

חוגג יום הולדת או אירוע

רוצה לסגור שולחן?

קליק פה >>